دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

تهروید بزرگترین مرجع دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

تهروید بزرگترین مرجع دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید

ما در سایت تهروید (بزرگترین مرجع دانلود بازی و برنامه اندروید ) بازی و نرم افزار های پولی در مارکت های اندروید را به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای برای شما با لینک مستقیم قرار داده ایم.

پیوندها

دانلود موبوگرام برای اندروید

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱ ق.ظ

دانلود موبوگرام برای اندروید

 

آخرین نسخه mobogram بدون فیلتر

 

دانلود موبوگرام بدون فیلتر - Mobogram فیلتر

 

موبوگرام – Mobogram یکی از نرم افزارهای سفارشی از API رسمی تلگرام است که توسط تیم برنامه سازی هانیستا برای دستگاههای اندرویدی عرضه شده و با داشتن قابلیت های منحصربفردی که در تلگرام نسخه اصلی نمیتوان آنها را یافت توانسته جای خود را در میان کاربران باز کند.

بزرگترین قابلیت موبوگرام فارسی ویژگی حالت روح است که اولین بار در این نرم افزار استفاده شد و بعدا نیز نسخه های دیگر تلگرام غیررسمی مانند هاتگرام , تلگرام طلایی و … به تقلید از موبوگرام قدیمی پرداختند و از امکان حالت روح استفاده کردند. حالت روح امکانی است که شما با استفاده از آن می توانید به طور نا محسوس آنلاین شوید و پیام های خوانده نشده را بدون ایجاد تیک دوم بخوانید.

 

 

البته نسخه اولیه mobogram اصلی، با قیمت 5 هزار تومان در کافه بازار عرضه می شد و دارای باگ های زیادی بود، اما تیم سازنده ی آن به سرعت وارد عمل شد و تمامی باگ های آن را رفع کرد و در نسخه های بعدی آن را به رایگان عرضه نمود. موبوگرام جدید علاوه بر امکانات نسخه اصلی تلگرام امکانات کاربردی و جذاب دیگری نیز دارد که به جرأت می توان گفت که موبوگرام نسخه پیشرفته تلگرام میباشد.

 

امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن موبوگرام :

  • حالت روح پیشرفته : وقتی پیامی که برای شما در تلگرام می‌آید را مشاهده می‌کند، تیک دوم پیام زده می‌شود و طرف مقابل متوجه می‌شود که شما پیام را مشاهده کرده‌اید. اما اگر حالت روح فعال باشد، شما می‌توانید همه پیام‌ها را مشاهده کنید بدون اینکه تیک دوم زده شود. در اینصورت هیچ کس از حضور شما در تلگرام آگاه نخواهد شد.
  • تفکیک و جداسازی رسانه‌های دانلود شده : با این قابلیت می‌توانید به راحتی به فایل‌های که دانلود کرده‌اید، دسترسی پیدا کنید.
  • قابلیت رفتن به اولین پیام گفتگو
  • قابلیت مدیریت و زمانبندی دانلودها : با انتخاب این قسمت تعیین می کنید در زمان خاصی فایل ها شروع به دانلود کنند.
  • قابلیت مخفی کردن وضعیت در حال تایپ
  • امکان مشاهده کانال قبل از عضویت
  • حالت شب
  • قوروارد پیشرفته
  • قابلیت مخفی کردن گفتگوها
  • امکان نشانه گذاری گفتگوها
  • امکان تفکیک گفتگوها در فوروارد چندگانه به صورت حرفه‌ای
  • قابلیت تغییر فونت برنامه

 

قطعا برای شما پیش امده است که نا خواسته استیکر یا پیامی را برای دوستان خود و یا در گروه ارسال کرده باشید! با دانلود آخرین نسخه موبوگرام می توانید از امکان درخواست تایید ارسال برای پیام های صوتی و استیکر ها استفاده کنید تا از ارسال نا خواسته آن ها جلوگیری کنید. شایان ذکر است امنیت موبوگرام 2019 همانند نسخه اصلی تلگرام است و از پروتکل MTproto استفاده می کند و همچنین برای امنیت پیام ها از رمزنگاری End to End Encryption استفاده می شود که به هیچ وجه قابل رمزگشایی نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی