دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

تهروید بزرگترین مرجع دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

تهروید بزرگترین مرجع دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید

ما در سایت تهروید (بزرگترین مرجع دانلود بازی و برنامه اندروید ) بازی و نرم افزار های پولی در مارکت های اندروید را به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای برای شما با لینک مستقیم قرار داده ایم.

پیوندها

دانلود منیجر قوی برای اندروید

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۸ ق.ظ

دانلود منیجر قوی برای اندروید

 

سریع ترین دانلود منیجر اندروید - Advanced Download Manager

 

Advanced Download Manager Pro بهترین اپلیکیشن مدیریت دانلود در اندروید به شمار میرود. این برنامه همانند IDM در ویندوز عمل کرده و با استفاده از آن کاربر می تواند با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل بکند.

شما با دانلود Advanced Download Manager Pro می توانید چند فایل را به صورت همزمان بارگیری و مدیریت کنید. از ویژگی های بارز دانلود منیجر فارسی اندروید می توان به دانلود فایل به صورت تکه ای و قابلیت pause ( مکث ) و resume ( ادامه ) اشاره کرد که تاثیر بسزایی در سرعت دانلود دارد.

این نرم افزار می توانید باسرعتی معادل سرعت اینترنت شما فایل ها را از اینترنت برای شما دانلود کند. قابلیتی که هیچ نرم افزار دانلود منیجر اندروید دیگری ندارد!!!

اگر میخواهید با دستگاه اندرویدی هم به دانلود فایل بپردازید پیشنهاد موب98 این است که Advanced Download Manager Pro را دانلود نمایید.

نرم افزار مدیریت دانلود Advanced Download Manager دارای امتیاز بالا در گوگل پلی می باشد و میلیون ها بار توسط کاربران دانلود شده است.

 

تغییرات اضافه شده در نسخه جدید Advanced Download Manager :

  1. بروز شدن رابط کاربری
  2. انطباق با اندروید 10 : ( سوِئیچ خودکار به Dark theme , برطرف شدن مشکل دکمه قرار دادن لینک از کلیپ بورد در ویرایشگر حذف لینک های رهگیری خودکار از کلیپ بورد و خاموش کردن Wi-Fi پس از اتمام در اتوماسیون)
  3. بهبود نام گذاری فایل در حین دانلود خودکار
  4. برطرف شدن مشکل دانلود ها و لینک های ارسال
  5. روشن و خاموش کردن Wi-Fi در قسمت زمان بندی
  6.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی