دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

تهروید بزرگترین مرجع دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

تهروید بزرگترین مرجع دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید

ما در سایت تهروید (بزرگترین مرجع دانلود بازی و برنامه اندروید ) بازی و نرم افزار های پولی در مارکت های اندروید را به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای برای شما با لینک مستقیم قرار داده ایم.

پیوندها

دانلود کیبورد فارسی جدید برای موبایل

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۹ ق.ظ

دانلود کیبورد فارسی جدید برای موبایل

 

Kika Keyboard هوشمند ترین صفحه کلید اندروید

 

دانلود کیبورد هوشمند همه کاره - Kika Keyboard - کیبورد فارسی

 

کیبورد Kika Keyboard – کیکا کیبورد بهترین صفحه کلید اندروید و کیبورد فارسی جدید از دید بسیاری از کاربران است. با دانلود کیکا کیبورد جدید ، سریع و حرفه ای تایپ کنید. برنامه Kika Keyboard 2019 – Emoji Keyboard, Emoticon, GIF در گوگل پلی بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است و امتیاز آن نیز 4.6 است که همین محبوبیت این کیبورد اندروید را در میان کاربران نشان می دهد. 

 

توجه فرمایید برخی از اسمارت فون ها دارای کیبورد ساده یا صفحه کلید موبایل مانند صفحه کلید سامسونگ و صفحه کلید گوگل هستند که در آن فاصله کلید ها از هم بسیار اندک می باشد و این امر موجب بروز خطا در تایپ کردن می شود. کیکا کیبورد قابلیت تغییر اندازه کلید ها را برای کاربران قرار داده است تا با توجه به اندازه صفحه نمایش آن ها را تنظیم نمایند. محیط کیکا کیبورد با تم های رنگارنگ و قابل تنظیم قابل شخصی سازی می باشد. این برنامه هنگام تایپ پیش بینی خودکار درست و دقیقی از کلمه آینده دارد که این عمل می تواند سرعت نوشتاری شما را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد. کیکا در واقع یک صفحه کلید ایموجی - گیف بوده و در یک کلاس جهانی دسته بندی صفحه کلید های هوشمند طراحی و ساخته شده است.

همچنین با دانلود کیبورد ساده و زیبای kika keyboard می توانید به فونت های متنوع و زیبا دسترسی داشته باشید. این کیبورد دارای ویژگی بی نظیر تبدیل گفتار به متن و تایپ به روش swipe را دارد که برای انواع گوشی ها و تبلت ها بهینه سازی شده است.

 

 

برخی از قابلیت های کیبورد فارسی جدید Kika Keyboard :

  • اولین صفحه کلید اندرویدی با پشتیبانی از ایموجی های اختصاصی واتس آپ
  • مجموعه ای از استیکر ها، گیف های جذاب و شکلک های با مزه برای پیام رسان ها

  • پشتیبانی از ایموجی های جدید اندروید 6.0 و بالاتر
  • امکان تایپ با کشیدن ( سوایپ )
  • امکان تایپ صوتی و تبدیل گفتار به متن
  • تنظیمات مختلف برای تجربه تایپ بی نقص و سریع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی